KRYSSNINGEN VAR UNDERBAAR!!

Wooohooooo!!!
Shullululu på folket..


Kom hem för ca 1 timma sen från kryssningen Galaxy och jag har haft det skiiiiit kul asso ni kan inte förstå: fiiin, fiina killar + billig sprit + underbara kompisar  =  hur kan man gå fel ? you just can't..

Nej men har verkligen haft det så jävla roligt! Jag, Athra, Theresé och Chabo bodde i en hytt medans Carolina och Robert bodde i en egen hytt och detta kommer deffinitivt göras om för en hytt ( en bra hytt desutom ) kostar typ bara 160;- för 2 personer liksom - de är iingeentiiing! Det ända som verkligen kostar är maten, och vi käkade "Dagens Maträtt" ( kunde välja på kyckling med ris eller köttbullar med kokt potatis /potatis mos + massa tillbehörs saker ) och det kostade typ en hundring och för mig passade det perfekt! Gick därifrån mätt som jag vet inte vaaad  xD  Plus att spriten är så jävla billig, i baren också - vem kunde trott ? Priset på praktiskt taget alla drinkar är typ hälften av vad du skulle betalat inne i stan på någon clubb eller liknande.. så vi sa det att vi skulle lika gärna kunna åka på kryssning på dem pengarna som man spenderar på en ute kväll och ändå få mer valuta för pengarna, ha!

Med maten så skulle dock kunna tro att man får ta hur mycket man vill, såg lite buffé aktigt ut men man fick bara ta en gång så ni kommer få se bilder på mina "fat" haaha.. faan får jag bara ta 1 gång så ska jag fan ta på riktigt! Haaha..

Sen var det ju folket.. träffade på en grupp människor från Norsborg, asso vet inte riktigt vad jag tycker om dem. Vissa var skit sköna och vissa var helt cp men asso my gaaaad!
Söötaaasteee personerna fanns ju där, eller "söt som socker" som man ofta fick höra haaha.

.. men seriöst det är fan jobbigt att dra på kryssningen singel för är du ihop med någon så kan du ha kul utan att behöva spana in varenda kille/tjej för du har redan den du vill ha, men om man är singel och ser något fint så kan man fan inte sluta tänka på den personen, man blir cp. Ni skulle hört mig prata i hytten om vissa personer haaha! Låg och garvade som fan när vi väl vid 09.30 bestämde oss för att försöka sova i någon timma           ;p             "Håll käften nu för fan och låt mig drömma om honom, det är ändå det närmsta jag kommer honomHAAHA!  xD   

Sedan vaknade vi 3 timmar senare och bestämde oss för att gå upp.. hade satt mobilen på 2 timmar men tydligeeen, så hade jag vaknat när mobilen ringde > stängt av den och sen somnat om. Detta berättade då Chabo för mig som också hade vaknat och sett mig men sen också slocknat om igen vilket jag inte alls kommer ihåg någonting om  x)  * psycho *
Men fyfaaaan va skönt jag sov.. sov i 3 timmar och det kändes som 10, jag skulle dö av lycka om mitt jobb ringde nu och frågade om jag inte skulle kunna jobba natt för är fan skit pigg  ;p  LOL!

Så detta kommer absoluuuut göras om! Liksom de är mycket valuta för pengarna som spenderas liksom..
 Har inge bilder nu för vi använda Theresé och Athras kamera så blir nog att man får dem senare i veckan. Kommer nog lägga upp största delen utav bilderna på bilddagboken.se istället för här. Men kolla gärna där  ;D 

Tryck på bilden i det här inlägget för att komma till min bdb  ;) 
Hörs allihopaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0