ÖVNINGSKÖRNING

Hellu Hellu!


Händer hos alla ? Farsan var just här och gjorde min morgon lite bättre, lite trevligare heehe. Käkade pizza till frukost * yeaay, poäng till farsan * så nu är man deffinitivt mät och belåten  (^^)  Farsan och jag snackade även om övningskärning.. har ingen att övningsköra med och det gör mig helt psycho - jaaag vill ha köörkoort! Jag skulle köra med min farbror men han är så överseg.. han ska liksom besikta min bil och sånt men det verkar ju inte hända  :/ 

Så min far har fått en underbar idé att jag kanske ska börja övningsköra på körskola.. han vill bara att jag ska få körkort för sin vinst - Han vill att jag ska hinna skaffa det till sommaren för att jag ska kunna köra till Ungern men det gör mig ingenting, mwuoohaaha.. och eftersom han vill ha det så vill han att det ska gå fort som han alltid vill ( han har inge tålamod )  och samma sak där - det gör mig iiingeentiing! LOL!

Så yeaap, hoppas allt går min väg för jag skulle gärna köra till Ungern, fattar ni vilken status det skulle vara hehe * woopdiiduue *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0