SKO DOKTORN ÄR INNE!

Månadens fråga ( förutom alla andra som surrur i huvudet ) är:

  • vilka skor ska man skaffa sig ?


Vill verkligen ha nya skor och faktiskt så har jag utvecklats i min stil. Förut var det kängor eller skaterskor och nu är jag sugen på annat... någe helt annat faktiskt, så jag lägger upp några alternativ här som jag kommit att älska  (^^)

              

YES! Här har vi då:
Björn Borg / 
Sven. Sneaky Steve / Swap High. Björn Borg / Jerry & Zoo York / Metropolis.



Alla som känner mig på riktigt vet att jag aldrig skulle köpa ett par Björn Borg skor eller något med hans märke ( lång historia, ssk supporter - lhc tröja vid fel tillfälle.. just google it ) och detta tär på mig verkligen då att han kommit ut med så underbara skor * DAAYM!! *
Men i alla fall, sååå ledsen är jag faktiskt inte för jag råkade komma över Sneaky Steves sko-modell Swap High och den är väldigt lik ( i alla fall på bild ) Björn Borgs sko-modell Sven så där kan jag nog få som jag vill hehe * touché to moi *

Men ändå.. la upp den andra Björn Borg skon mest för att visa vilken slags stil jag även söker.. den lite mer snyggare, stilrenare skon och sedan la jag upp en bild på en säker gooding, favorit märket är ju dock DC  -  YES!  Men dessa skorna var ju alla grymt snygga  :) 

Alltså jag är nog en väldigt udda figur, känner mig lite som en kameleont - ena stunden väldigt rockig, andra väldigt stilren, tredje väldigt streetstylig - chooseee a siide got dammit*..... but I don't waaanaaaaxD  * niklas bryter ihop på sig själv *  hahaa, ser ni ? ser ni vad jag måste stå ut med hela dagen - MIG SJÄLV! * pust *

Men så jaaaa.. det är en liten önskan jag har, att få pengar för att köpa skor  ^^  Vill även köpa solbrillor * lite tidigt dock *, köks saker som tallrikar, koppar o.s.v, kläder och aah.. massa, massa mer men allt det får väääntaaa  :) 



Idag blir det i alla fall utgång med älsko Carolina på Stanleys.. har sånt jävla späckat schema så vi har bestämt att dra ut tidigt och att tillslut bli utkastade tidigt också så att jag hinner komma hem och sova inför dansen imorgon haaha.
Kanske inte riktigt så hemskt men något i stilen med tidigt i alla fall.. ska ju upp 09.00 imorgon så vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: zabina

Gud så fina skor :D

2009-02-20 @ 20:01:55
URL: http://zabbelabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0