RYNKOR - ACCEPT OR DIE STIFF-FACED!

Age can be a beautiful thing..


Såg en reklam idag på jobbet, en reklam för hudkräm och kvinan sa då: är du som mig att du kommer göra allt för att få bort dina rynkor ?  Vaa duuuuuum..

Alltså hur kan man göra så många fel på en och samma gång ( ? )  Alltså för jag fattar det inte, hur ska folket någonsin kunna älska sitt utseende när dem väl blir äldre om vi kommer med reklamer som vill att rynkorna ska bort helt ( ?!!? ) 
Och inte gjorde dem inte bara fel på det sättet att dem sänder ett fett dumt budskap utan även det faktum att om du försöker göra precis allt för att få bort dina rynkor så är inte en liten burk med kräm svaret på era s.k "problem"..

Men jag fattar det inte liksom, jag skulle mycket hellre se dem säga något i stil med: jag vet att jag äldras och jag vet att det inte går att stoppa - men med den här krämen så saktar jag åtminstone ner processen - för rynkor är inget jag kan undvika o.s.v. För inte fan kan man undvika det, alla kommer få det någon gång men jag tycker bara att man kan vara lite mer ärlig på reklamer som dessa och även försöka ta in det faktum att rynkor inte är så fel..

Hur fan ska man tycka att någon är vacker vid 40 om dem inte låter folket acceptera rynkor utan går á-la-Linda-Rosing-crazy med botox sprutan. Istället så kommer folket på reklamerna börja säga: är du också som mig att du gör allt för att se så onormal ut som möjligt ?

Tänk på det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0