ON WORK

Så, nu sitter man här på jobbet. Har haft en väldigt lugn dag och vet inte riktigt hur jag känt mig för att jobba - kluven, men har jobbat större delen med min underbara Sofia så hon gör jobbet lite roligare  :) 

Har gått runt här och haft massa tankar i huvudet som jag velat skriva ner men nu kommer det jobbiga - att hålla kvar det i huvudet och att sedan hålla kvar glöden att vilja skriva ner det när jag kommer hem.. vi får se hur det går  ;) 
Tror nog att jag ska ta och skriva ett litet inkägg på skolan blogg också när jag väl kommer hem, skriver ju där också * titta gärna

Får nog se till att länka till den sen.
Men nej, nu är det Vikingarna som gäller. Alla har samlats i vardagsrummet för fika och någe Vikingarna Tour DVD * jiiszees, inte min smak men det funkar väl haha *

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0