KRYSSNINGS FÖRBEREDELSER

Shuullululuu allihopaa!


Sitter nu här och har duschat, käkat frukost och fixat mig halvt  ;)  Sitter med musiken på max och blir peppad inför kryssningen  (^^)  woohoo! Ska nog ta och göra en liten rosapantern drink innan jag drar också  ;p  * gåre att få en bögigare drink haha *

Men så har vi ju ett födelsedagsbaarn idag också  ;D  SSK fyller hela 107 år idag, YEAAJ! Annars da.. jag vet att SSK har spelat som krattor i år, verkligen skit dåligt.. men vadå ? Jag fattar inte hur folk kan fråga hur jag kan hålla på dem när dem spelar så dåligt - sen när ger man upp något bara för att det inte går som man vill ?

Skulle jag göra det så skulle det finnas många saker som jag inte skulle gjort i mitt liv.. Min brorsa visade mig en sak och det är att man väljer en sida och sen så står man vid den sidan i gott och ont. Han var en utav SSK's största supportrar och han fortsatte att följa dem fastän dem kanske spelade dåligt.. de har bara lärt mig att hålla kvar. Det är inte första gången dem spelar dåligt men det är även ett lag att vara stolt över. Vi har historian och mer historia att vara stolt över kommer skapas  -  all my love to them!   <3 

Igår också da, hade det roligt faktiskt.. det var tema Studio 54 när vi kom dit ( oooooh tänker bara på filmen "Studio 54" med snygga, snygga mega snygga Ryan Phillippe - ofta lätt klädd  (^^)  Niklas njuuteeer  ) så ibland spelades det musik som vi alla ba: wtf ? vafaaan är de här ?  
Men sen kom de oldies som vi alla älskar från filmer som The Blues Brothers - You better Think, Flashdance - What a Feeling och massa andra favoriter som Abba, Michael Jackson, The Supreemes  <3  Kääärleeek!
Så det var en helt lyckad kväll  ;D 

Men nu måste jag i alla fall ta och börja fixa mig.. en timma kvar och har inte ens börjat packa * damn xD *
Puss på er  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0