HAPPY

Good day, very good day  :)


Yeap, kom hem för en liten stund sen från jobbet - en helt ok dag med ett väldigt bra slut. Imorse när man kom till jobbet så var man ju helt förstörd, fan får aldrig vara så igen.. jag slocknade liksom till i kanske 1min sekunder när jag satt och väntade på att kaffet skulle bli klar, FYFAAN om någon hade kommit in i rummet då  -  Thaank you GOO.. dude.

Men i alla fall, det var bara 1 som var hemma idag på boendet  ( hennes lediga dag ) sen vid 12 så säger min kollega: ah, nu drar jag då.. huh tänker jag ?!!? Ah då slutade tydligen hon då och jag skulle vara ensam på jobbet i 2 & ½ timma tills Linda kom och tog över passet.. COOLT! Haaha.

Har ju vart ensam förut så det var ju no big deal liksom, men ändå soft liksom och hon som var kvar hade fått frukost och så, så det var inte mycket att göra. Slutade upp med att jag gjorde lite tvätt, lät henne sitta och kolla på någon Vikingarna Tour DVD medans jag satt och fortsatte läsa på boken jag läser.. JAG ÄLSKAR BOOKEEEN! Även om den får mig att känna mig patetiskt och ensam efteråt men vad gör det..

Slutade ju 3 och Linda kom halv 3 så hann snacka lite med henne, fika lite och så sen drog jag - kom ut några meter och tog sen fram busskortet.. kände hur solen värmde och bara: neej, jag ska fan ner till stan! Kände mig så jävla glad, nyttig och jag hade Whitney Houston´s - I will always love you, i öronen så jag gick med raska steg  xD

Fick ju även lönen igår som jag nämnde förut så är såååå sugen på att gå ut och festa och faktiskt på att köpa saker - inte vanligt skit utan saker man måste ha i framtiden: tallrikar, muggar, inrednings shit - piff piff och lull lull FTW! Hear the gay man talk.. Är skit taggad på att flytta, har inte tänkt göra det inom närmsta tiden men ändå liksom  :)  A girl can dream can't she ( ? )

See Ya Later, Fan va glaa' jag är  (^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0