DECLAN GALBRAITH



Det namnet som borde finnas på allas läppar.. jag vet att jag är lite sen men om jag
nu inte hört om honom tidigare så har han tydligen inte fått tillräckligt mycket cred!

Declan Galbraith är i alla fall en 91.a från England och han sjunger som en guuuud..
visst många sjunger bra innan dem komit i målbrottet
( vilket han inte hunnit göra i dessa låtarna jag som jag gillar men whatever )
men vad gör de ? han sjunger så amazing ändå.. här är låten "AN ANGEL" men han har även
andra låtar som jag älskar, sök på "Bright Eyes" "How Could An Angel Break My Heart" & "Tell Me Why"

Jag lovar er att ni kommer inte ångra er att ni lyssnat på honom..
jag knarkaaar hans musik just nu haaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0