ALKOHOL TOLERANS - HÖJD

Gooomooorooon Sveeriigee!  .. eller säger man ens god morgon nu ?
HÄR gör man det i alla fall hehe..


Sitter just nu med en underbar kopp med té... morsan hade köpt hem en massa lös té billigt för att affären ville bli av med de så - good for us! Sitter just nu och driker Äpple/Kanel   -  yuummiie!    Dricker ni té   ?   Jag har forever vart ett kaffe barn och kommer typ alltid vara det, har druckit kaffe sen jag var 3 år liksom men just nu har jag druckit té väldigt mycket på sistone och det är sååå gott  (^^)  Fast jag förstör mitt té med socker och mjölk ( vilket man tydligen inte ska ha ) men det struuntaar jag i * liipaaar *

"African Rooibos" är i alla fall den som jag injicerat i min kropp på senaste tiden och den jag dricker nu är "Apple & Cinnamon" av Twinnings of London  ;)  Lite tips till er som vill testa..

Igår hade jag och Carro det fett nice igår ändå.. det ända som jag blev förvirrad över var hur mycket alkohol man behövde dricka för att få lite sus i huvudet. Men börjar undra om det inte var för att jag hade käkat så mycket innan vi drog dit och t.o.m när vi var där så käkade vi pomfrittes  -  jag och carro ääälskaaar pomfrittes hahaa!
Men inget slår T.G.I Friday´s pomfrittes - nothing!   T.G.I Friday´s är deffinitivt käärleek asso  ;)  Men man blev skjussad hem igår i alla fall utav Therese som var ute och flummade på med Athra, tackar för de  ^^ 

Drog ju hem tidigt för att jag skulle och dansa men när jag vaknade var jag hes och kunde inte gå på ena benet, fick feetaastee sendraget under natten.. höll på att dööö! Så nope, blev inge dansande  :(  ville fan.. men samtidigt var det bara sååå skönt att få ligga kvar i sängen på en lördag och sova. Har inte gjort det på forever känns det som - KÄRLEK!

Men nu ska jag fixa mig lite, ska ut * igen.. blir en hektiskt helg det här *  till Stanleys fast med annat underbart folk idag men det blir nog en lugnare kväll, är inte så värst bra ekonomiskt ställd haaha. See ya  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0