WHAT'S UP FOR TODAY

Confuseeed..
What am supossed to do ?



Klockan är 08.37 ( alldeles för tidigt ) och jag är vaken.. ska åka och jobbai 4-5 timmar så det är ju ändå något possitivt men DAMN va trött jag är!  Hade underbara Lenita, Athra och Therese här igår på filmkväll med en massa snacks, läsk och vattenpipa medans vi kollade på Scary Movie 3 & 1 och alltså HAHA!! Jag svär det finns ingen som har en bättre och mer passande humor som mig än vad Athra har, älskar henne alltså.


Lenita och Therese kunde typ sitta och titta på oss medans vi satt och asgarvade och dem fattade ingenting vilket fick oss att garva ännu mera  x)  Sen så klart de vanliga att vi börjar skratta sen slutar Therese och Lenita men jag och Athra garvar i 10min till haha, klockrent alltså*


Så jaap, behövde verkligen den dära kvällen  :) 

Annars da. Har fått "aktivitets-passet" idag på jobbet där man tar en utav de boende och gör någonting, så har då planerat att gå runt på stan med honom sen sluta upp allting med att äta någonstans - wooheey, Niklas får äta vad han vill och behöver bara betala 17;-  PEDAGOGISK LUNCH FTW!  Så yeaap, det kommer nog bli nice. Efter jobbet så är det planerat att dra ner till min kära moster och träffa släkten på en kräftskiva  ;D  Kommer nog bli högmysfaktor alltså, speciellt om man drar fram lite vin, which I knoooow will happen haha.  Så ja, det är hur min dag ser ut.. dagen kan eventuellt bli lite bättre också om jag får träffa en viss person sen  :)  hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0