VAMPIRE FRENZY

Parrarararappaappaparrarapa!
Going Kalle Anka crazy on this shit..


EDWAAARD!!! 


Nadja under Twilight filmen igår - "Undrar om dem har sex", Jag - "vem fan behöver sex när man har sån passion som dem har" alltså shit!  Skiter i, kan ingen snälla bita mig ? Är det ingen vampyr som läser min blogg ?!!?  * Män i vita rockar kommer just nu in i mitt rum och sätter någon skjorta på mig och ger mig en spruta, hmmm *   x) HAHA!

Men seriöst, jag blir helt koko på denna vampire-frenzy som är i mitt huvud just nu  ;D  Kom hem och så hittade jag Melinda, Sue och Jennifer sittandes framför tv.n med Twilight på. Dem hade kommit till typ nästan halva så jag var snabb och bara: får jag kolla ? ( Retorisk fråga, Niklas trycker ner sig i soffan )  Vi kollade klart på hela och stackars dem, jag störde säkert jätte mycket för jag kunde inte vara tyst haha. Sen så hoppade jag tillbaka i filmen då Bella & Edward sitter på en restaurang och hon ska äta och jag förklarade då för tjejerna att i bakgrunden så hör man musik och det är faktiskt själva Robert Pattinson a.k.a Edward Cullen som sjunger. Snubben spelar inte bara vampyr - han kan sjuuungaa också, aaaargh!!! * Niklas, andas.. andas.. aaandaaas.. take it easy *

Slutar hyperventilera.
Alltså hur kan man inte gilla denna storyn ? Edward probably turn straight guys gay, I wish. Men, men. 

Nu vill jag även tacka söta Gunillish och Anna-Lena som hälsade på min syster idag  :)  Det uppskattade hon nog, hon berättade om det i alla fall så fort jag kom hem hehe. Så hon ska nog trivas minst lika bra som jag gjorde.
Sen, juuusteee - jag får inte glömma vafan. Kan ni vara snälla och hälsa lite på min kusin Patrik Petrányi också ( ja, vi är en stor släkt. ) för han började just IV på Igelsta. GO PETRÁNYIS!!

Annars idag så har man bara vart på stan med älskade kussen Lisa och käkat på Nancys och gått runt hela centrum while trying to catch up since old time :) MYS!  Gick även runt i olika affärer och frågade hur man lättast kunde få jobb o.s.v. Lisa tipsade om hur dem hade sökt personal på Nancy's * GÄRNA * så gick ju dit men dem hade redan tillsatt heltids jobbet men Honey ( kommer inte ihåg stavningen så haha ) berättade att dem snart kommer söka deltids personal så då ska jag hoppa på  :)  Gick även till Blend och kollade med dem, Carlings vet jag redan och så gick jag in lite på skoj på JC för att fråga hur man kunde ansöka till modell - who knows ? Might as well give it a shot, ain't I right ?

Så yeaap, ska sitta och slipa på CV.N ikväll  :)  orka Arbetsförmedlingen vafan, fast tyvärr så MÅSTE jag nog bli medlem där ändå så * sigh * The bastards will get their way..

Kommentarer
Postat av: Gunillisch

Ja-ha-a-då, vi tar hand om The Petranyis in till tidens ände. Riktigt riktigt roligt att få möta syrran....och kusinen S, se www.igelstaviken.se



Slipa du på din CV, du har mycket att komma med!

HEPP

2009-08-18 @ 20:53:15
URL: http://www.igelstaviken.se
Postat av: Gunillisch

Ja-ha-a-då, vi tar hand om The Petranyis in till tidens ände. Riktigt riktigt roligt att få möta syrran....och kusinen S, se www.igelstaviken.se



Slipa du på din CV, du har mycket att komma med!

HEPP

2009-08-18 @ 20:53:40
URL: http://www.igelstaviken.se
Postat av: Anna-Lena

Håller med Gunillisch: Vi tar hand om alla Petranyi. Har faktiskt hälsat på alla i din skläkt som går hos oss nu!



By the way! Min äldsta dotter har ju jobbat på Beyond Retro på Drottninggatan och där söker dem ofta personal och de vill ha folk som inte är allt för main stream och då skulle väl du passa, eller? Hon trivdes väldigt bra, mycket kul jobbarkompisar, även om lönen inte var den högsta. Bara ett tips!

2009-08-19 @ 21:35:54
URL: http://www.jonssonhed.blogspot.com
Postat av: Anonym

Yes, we will take over!! Mwuoohaaha..



Ok, nice :) Ah läste nu på deras sida bara: och du får gärna ha en annorlunda stil bla, bla bla.. hehe ^^



Men ska se nu hur de går med de andra ställena jag söker till och misslyckad jag där så söker jag på erat ställe, lite jobbigt annars med att behöva åka till Sthlm varje morgon. Men tack så jätte mycket, det är uppskattat ;D

2009-08-20 @ 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0