BACKSPINE BITCH TALK (BBT)

I'm here, I'm queer..
GET USED TO IT!


Yeeap, you heard me haha. Har lite utav en I'm-a-bitch-and-you-can't-bring-me-down känsla just nu and I'm looviing it! Det är vid sånna här tillfällen som jag är på top så detta kallas för Backspine-bitch-talk hehe, men men.

Idag tar jag det bara lugnt.. morsan vill att jag ska dra mig ner till Arbetsförmedlingen och jag har sån ångest! Jag vill inte gå dit, jag vill gå till arbetsplatserna jag vill jobba på och själv lämna in CV och liknande så när morsan kommer hem så måste jag snacka med henne om AF för känns som om att jag har missuppfattat lite vad dem går ut på. Sen tänker jag sätta mig och slipa CV, göra lista på ställen jag vill jobba på: being openminded but at the same time still me.

Jag är ganska öppen för jobb men jobbar gärna på ett ställe jag valt för att jag vill jobba där och inte för att jag måste, så det får vi se hur det går. Sen en jätte rolig sak - lyssna upp nu alla underbara damer på Igelstaviken som tagit hand om mig - MIN SYSTER BÖRJAR PÅ IGELSTA!!

Hon kommer gå på Omvårdnadsprogrammet som jag så nu får ni se till att ta hand om henne så som ni tog hand om mig. Hon är i alla fall en ganska lång tjej ( tror jag i alla fall, fast hon har ju samtidigt alltid högklackat på sig så ah haha ), får ofta höra att hon ser ut som en modell så ja - hon är vacker.. mörkbrunt hår med lugg, ofta uppsatt och ajuste, smal  ;)   Så nu får ni ta hand om henne och hon är inte alls lika flummig och liksom framåt som jag varit så ni får se till att gå fram till henne, ok ? Good! You all know who you are, mina favriter Gunnillish, Anna-Lena & Miss G  ;) 

Annars da, skriver nog detta i ett annat inlägg men Twillight is the shit! Finns inget bättre just nu, let me be your vampire !!

Kommentarer
Postat av: maya

Klart vi ska ta hand om syrran! Men du måste kanske förvarna henne på att det kommer att vara tre knasiga damer som kommer att kolla in henne, spana och sedan komma fram och börja prata. Jag menar så att hon inte tror att hon hamnat på ett dårhus!! :)

2009-08-17 @ 17:58:03
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Alltså nu lyckades jag skicka från min dotters adress. Sorry!

2009-08-17 @ 17:59:29
URL: http://www.jonssonhed.blogspot.com
Postat av: Niklas

Haha tänkte väl, ba: ok, visst om ni skyddar henne men vem fan är du ?!!? HAHA x)

Haha fast ok, jag måste nog förklara lite mera saker för henne för att få henne att inte tro att det är ett dårhus haha. Fast nu när jag tänker efter, det var inget dårhus. Det var en DÅRKLASS dock, men nu är nog skolan ganska dår-fri efter oss haha ;p

2009-08-17 @ 21:11:34
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Haha ja ni vår rätt galna! Men so what..man måste ju sätta sina spår så ingen glömmer en, och vem glömmer OP3!?!

2009-08-17 @ 21:29:28
URL: http://www.jonssonhed.blogspot.com
Postat av: Niklas

Haha exakt, INGEN! Fyfaaan asso.. saknar alla som en tok x) VILL TILLBAKA!!

2009-08-17 @ 22:12:46
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/
Postat av: Skolfröken G

Jag kommer hålla ögonen öppna! :D I dag sprang jag mest runt som en skållad, så jag hann knappt märka att det fanns nya ettor i huset. Skärpning på mig, där!

2009-08-18 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0