ASSOHOLIC, WAZUP ?

Hello, my name is Bob and I'm a.. ass man!
Heeeellooo Boob * applauds *


Vampyrer... twilight vampyrer.. The Cullen family.. me ( ? )  Skiter i.. Vampyrerna i Cullens familjen i Twilight må ha det svårt att motstå blodet från människor but they ain't got shit on me!  Tänk er, här går jag runt om dagarna, bland alla dessa män och POW så är dem bara där, dem dära killarna.. mitt "blod"  -  The guys with junk in their trunks!

- Hej jag heter Niklas och jag är.. en rumpoholic!
- Heeej Niklas.

Jag har vart clean i 19 år, har väl haft något enstaka side trip men dem har vart så små att dem knappast räknas.

Jag skulle aldrig röra någon som inte vill, pff haha  -  jag rör inte ens någon som vill att jag ska röra och hatar när folk (speciellt killar) då tror att bara för att man är bi/gay så tror dem att jag vill ha sex med dem allihopa: Y'ALL AREN'T EVEN THAT FIINEE!!  Men sen da.. sen kommer den dära snubben som har texten: I got it from my mama - written all over himself. Han ser oftast ut som en blandning utav en grekisk staty och Beyonce - lethal!  Snacka om att jag har det svårt då. Mina kompisar börjar alltid garva för att jag aldrig är någe diskret, haha. Senast idag när jag och Nikita satt på bussen mot stan så satt två fiiineee looking gentlemens framför oss, färgade. Mitt svar till Nikita var då:

"Lätt att jag skulle vilja vara den vita krämen mellan deras oreokaka."


Haahaaha  x)  Men samtidigt så kan det också vara farligt.. råka säga lite för högt till fel person och det kan sluta upp med smack*.  Tyvärr, men vafan gör det egentligen om jag snackar ? I'm not gonna touch ya (?!!?)

Jag skämtar alltid med  två utav mina skönaste killkompisar J & S och teaser med dem, kommenterar deras rumpor ( som jag svär är typ 2 utav Södertäljes finaste jag svär ) o.s.v och alltså jag har sagt  till dem att jag aldrig kommer peta på dem och att jag bara skämtar men man känner ändå ibland hur dem liksom bara: ok, let's easy down a bit here. ok ?

Jag garvar alltid då för jag må vara vampyr men jag har hållit mig borta från blodet i hela mitt liv så det kommer knappast på fråga att jag kommer glida åt sidan precis. Annars gillar jag mer min prio 1 killkompis tankar och ideér typ: alltså vi satt och snackade om det, det går liksom inte att att undvika - det måste hända någon gång i livet. Man kommer ha sex med en kille.. I was like whaaat ?!!?  Sorry Bobo I couldn't here the question, could you repeat it again ? * gnuggar ur öronen *  HAHA!!  Neej men så ah, säger här och nu till alla straight killar: chiiiill ooouut!! we won't rape you.

.. unless you want us to haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0