CV TIME MED BÄRS

Nu har jag just kommit hem från * DAMN Extreme Home Make Over som är på i bakgrunden och får mig att gråta * min älskade farmor och farfar och min farmor hade lagat "szilva gombots/plomon bollar" vilket är som creppes nästan med plommon i som man sedan doppar i socker, delisch!  Så nu sitter jag här, mätt och lite halvsömnig som jag alltid blir och försöker pumpa upp mig för att skriva ett X antal CV.N tills imorgon då jag har tänkt att gå till massa olika affärer o.s.v samtidigt kanske springa in på Arbetsförsförnedingen, oops. Arbetsförmeeedlingen.

Något säger mig att jag kommer behöva en öl eller två för att komma igång, låter det logiskt - nope. Men det är helt oookeeej  ;)  

Just nu så sitter jag även och bara längtar tills nästa torsdag då det förhoppningsvis bär av mot GBG med underbara Athra & Dania, Therese kunde inte komma med och jag tycker att det är skit tråkigt  :(  Men men, tyvärr så.. men jag förstår hennes argument. Sommarlovet är typ just slut och arbetslivet förstör redan saker för oss, damn it!   Men jag längtar bara tills att få träffa alla där nere, några speciella sådär  ^^  sööwtungar!!!  Och bara att få ha kul  :)

Sooo, I guess I'll see ya later  <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0