VAD HÄNDER SUMMER 08 ?!




Tjoo!


Mor och jag satt just på balkongen och käkade hamburgare som vi gjort  (^^)  Var och handlade lite saker för hamburgarna tidigare idag och började fundera på vad som händer i sommaren på vägen hem i solskenet  ^^

Jag ska ju då, förhoppningsvis, jobba på ett boende för funktionshindrade där jag är timm-anställd men the down fall är att de flesta öppna luckorna där dem vill att vikarierna ska fylla i finns när jag då senare åker till * trumpeter daa-da-daaa *  ungern.
Vill jobba, för såklaart vill man ju ha lite cash i fickan när man kommer dit för krogen, shopping, presenter o.s.v liksom för jag har bestämt mig att detta ska vara the summer  (^^)


SUMMER 08 IS GONNA BE THA BOOOMB! 
... this is my summer..


Men aa, sitter och försöker komma på en lista på saker som jag kommer behöva när jag åker, saker jag måste köpa o.s.v  -  åker den 19.e Juli och kommer hem den 16.e augusti  ;D  YEEAAJ! A WHOLE MONTH BABY!
Ska bara leevaa livet, shoppa, käka underbaar mat, träffa släktingar/vara med släktingar, bada, glassa i solen och bara bo  :)   

Ska även festa med mina underbara kompisar såklart, får ba hoppas att inte Carro & Monica drar till Spanien och därmed lämnar mig   :(   I want my babies with me this summer.  För älsklingen Lenita kommer man ju faan inte träffa mkt alls.. kommer ha chansen att träffa henne ca 10 dagar under sommarlovet liksom  :/  .. och de är från när jag har avslutning fram till den 23.e då hon åker till Syrien ( vill också ) och hon kommer då hem efter 4 veckor typ och jag åker ju då så aa, får väll leva ut till fullo med henne under de närmsta 10 dagarna  <3 Men vad ska ni göra i sommar ?  Någe kul ?

Nu är jag pumpad att göra någe och jag vill då.. sova  ?  Seriöst jag är så grymt trött efter dessa dagar liksom fastän man inte gjort någe men ska förhoppningsvis göra någe senare idag  :)  Seees..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0