MORSNING KORSNING DITT VINO!

TjeenaTjeena, uppe med tuppen ( eller inte )

Gör mig iordining iaf just nu, ska ta 11.15 bussen ner t stan och sedan köra järnet  ^^  Fan jaa ör skitpumpad och jag visade just morsan koreografin samtidigt som jag ville försäkra mig om att den satt och som en SMÄCK säger jag bara  ;D  Men igåår da..

Först var man ju och dansade och det var grymt roligt fastän man fick sitta i timmtal och bara vänta liksom, men kul ändå.. träffade och började snacka med massa nya människor så det blev fin fint. Idag ska jag nog ta med en kamera iaf och fota min lilla outfit  x)  När jag kom hem igår så vara bara att låta håret klunka shampo och efter det balsam.. hade skit mkt spray i håret och hade kajal över hela ansikte  ;p  Ser verkligen fram emot det idag * eller inte - lol *

Men jag han igår till moster iaf efter att jag rushat hem och gjort iordning mig.. kom dit vid 19 tiden typ, dem hade redan grillar och allt men var ändå kul satt och fikade och lite senare så satt man oc hsanckade med vinglaset i handen  <3

Asso jag fattar det inte men jag har börjat gilla vitt vin, liksom när jag ser öl så får jag en känsla av fylla och mättnad men när vin kommer fram så kan man dricka hur mkt som helst utan känna sig förstoppad, de är gott och har lite mer klass i sig  ;p  LOL! VälkommenTill Nicklas Vin Analys

Men så det var kul iaf.. drog hem vid 23.30 men ville ine hem så jag började ringa runt och fråga va folk gjorde så det blev att dra ut med Monica & Carolina  ;D  <3   .. och dem hade också vin  x)  Haaha lol! Men så vi chillade och tog de lugnt, Monica behövde dra hem ganska tidigt men jag och Carro hade kul   "Suedie, Suedie!!!" Heehe

Kom hem vid 03.00 så imorse nu när man skulle vakna så var ju frågan: hur mkt behöver egentligen dansgruppen mig ? Vilket vid senare omtanke blev mycket  ;p  mwuooahaa.. besserwisser!
Så nu sitter jag här redo att dra och knarkar tugummi för att få ut alla sorters misstänksamma lukter heehe men annars vet jag inte vad som händer just idag men trore blir något med Carro, vi skulle ha dragit till stranden men de blev inställt  :/  Men talk to ya later  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0