LOVES ANY TEACHER WHO GIVES US ICECREAM!


Skönaste dagen idag egentligen  :)  Soc.omsorgen var inte så hemsk, kollade på filmen Tretton med klassen och den var faan bra. Chillade och sen fick vi veta vårt betyg liksom..


Betygen rullar in som dem ska, det går bra nu.
Endast mvg.n på mitt ark, det går bra nu.
Fjäsk har fått mig dit jag är, det går bra nu
det går bra nu kompis det går bra nu
  x) 


Nej men seriöst, jag är skit nöjd med betygen jag fått hittills och liksom om man jämför med i högstadiet så har jag skjutit upp i luften liksom.. haaha, skolkade liksom halva tiden i högstadiet men va trodde dem när man gick i en sån skit skola som Rosenborg skolan med sämsta lärarna ever och eleverna var ju fan äckliga!
Neej så jag hamnade rätt i alla fall nu till gymnasiet  (^^) Satt och tänkte liksom vad jag hade tagit om jag inte hade valt omvårdnad för när jag valde det så valde jag till början verkligen bara Igelstavikens omvårdnadsprogramliksom jag la inte till någon annan linje eller skola.. efter ett tag så gjorde jag det efter att alla andra sa att jag var dum som inte tog någe mer.. nu hade jag nog lagt till typ Dans linjen, Beauty & Fame och Hårfrisör... alla dem skulle var skit roliga att gå i liksom  <333

Men de bästa idag var ju i slutet utav Organisation och Ledarskap då läraren bjöd oss alla på glass  xp  Vi fick bestämma en ledare, Athra för första gången haaha jaini hon blev stolt   x)   Så fick alla säga till henne vad dem ville ha för glass o.s.v. Jag valde Calippo, Sen Daim, Sen Calippo men sen nöjde jag mig med en 88.a   xD 
Men jag klarar inte av att käka klass, liksom vanilj glasser o.s.v.. för när jag käkat upp en glass börjar jag vilja ha en glass liksom vill bara ha mer  LOL!!  Jag köper liksom alltid 2 Sandwiches för när jag käkat upp första så vill jag alltid ha en till  (^^) 


FAT BABY FTW!!
Mwuoohaaahaa..


Imorgon så har man iaf ba 1 lektion, woohoo!  Fett jobbiga samhälle men aa.. får tillbaka vårt prov som vi gjort ( jag siktar mot G- dåra eftersom de fortfarande är ett G ) och så kommer vi få våra omdömen. ooh jeeez.. hoppas han inte tar upp arbetet med sociala frågor som skulle typ lämnats in i September som jag fortfarande inte lämnat in  x)  Kan han inte ba låta mig passera typ som om att jag fick IG eller någe liknande.. fast lite tråkigt äre det ju eftersom jag aldrig fått ett IG i gymnasiet.. är så jävla stolt  x)  Sorry om jag skryter men måste verkligen, var så jävla dålig i högstadiet så liksom aa  ;p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0