SOOOMMAAAR + STUDENTER!


Äntligen får man datorn  x|   Morsan ville sitta och prata i fred i telefonen och alla bärbara telefoner är död så hon kunde ba använda vanliga och den når bara in i mitt rum  x(  haaha..


SOOOMMAAARLOOOOV!!


Äntligeen.. så jävla skönt, och på måndag blire att dra t jobbet och snacka med chefen och försöka få några timmar med jobb iaf  (^^)  Var ju på Torekällberget och firade avslutningen idag och sen väntade vi lite tills Studenterna kom för att fora dem lite  :) 

Efter det så drog jag & Jane ner på stan för att käka på Nancy's ( oooooh så jävla gott asso ) och vi hade det skit skönt.. snacka mätt man blir. Träffade älskos Lenita, Lee och Jessika också.. sen stötte jag på Theresé, Sandra och Merie ( man är käändiiisz u know  ;p haaha )  men fyfaan va sugen jag och Jane var på att ta studenten nu  x)  Vill festa så enormt.. men aa, efter det så drog vi runt stan bara.. gick in i affärer, chillade och snackade en massa  -  hade trevligt asso  ;D 

Kan inte riktigt förstå att jag har sommarlov nu.. vill ba få hem mina betyg och så vad jag fått i allt  xD  Vet ju typ mer än hälften men vill ha det svart på vitt liksom  mwuoohaahaha..  vil lgöra något just nu, är så jävla pumpad men alla verkar så döda eller upptagna, får se va man gör  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0