TRÖTT SÅ IN I.. KRYSSNING!!!

Hellu. Här tror ju jag att jag ska kunna skriva till er tidigt och så men icke sa nicke. Farsan väckte mig vid 12.30 * kändes som om att jag skulle dö * för att sedan släpa iväg mig till ONOFF för att lämna in en videokamera, men knappast.. skulle kosta minst 1700 att betala så farsan tyckte att det var onödigt. Sen efter det drog vi ner till stan där jag hämtade ut cash, woohoo.. ska spara till Ungern   :)   .. och sen blev det att käka frukost på Mdconalds vid 14.30 heehe.

Blev så jäkla mätt och trött! När jag kom hem så fikade farsan lite sen råkade jag hamna i sängen och somnade på en gång ( detta börjar bli farligt ). Jobbigt att man ska ha vänt på dygnet så enormt.

Hade tänkt dra ut och övningsköra med brorsan lite men känner inte för det i det här vädret, alltså vad är det som har hänt ? Vart kommer alla dessa moln ifrån ? Och inte bara moln utan regn också  * suck *
Ska man verkligen behöva sola i solarium innan man drar till Ungern ?  Kanske det kanske det..

Men vet ni, shit va jag är sugen på att åka på kryssning. Det är helt sjukt liksom. Vill egentligen åka innan man drar till Ungern men får se hur det blir.. alla kompisar vill också, skulle vara så roligt, men två utav våra kompisar är inte 18 så det är det som är det jobbiga  :/  .. och jag vill ha med dem båda men då måste vi ha någon äldre.
Sen är det ju alltid frågan om pengar men ah, det skulle ju kunna lösa sig kanske.

Får se vad som händer, ska se om någon vill göra något  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0