SEN MORGON MED FIK ABSTINENS!

God Dag. Vaknade vid 14.45 idag, alltså jag måste sluta sova så länge ( lätt att säga, svårt att göra ) men nu har jag iaf käkat frukost, kollat lite tv och duschat  MIIHI!  Älskar att duscha, att duscha är healing för mig.. allt skit som fastnat på mig psykiskt och fysiskt bara sköljs bort och att stå där inne i varmt vatten och inte höra något annat än vattnet porla.. LOVE IT!  ;D   

Imorgon da, har ingen aning om vad som händer.. skulle åkt till min moster och firat midsommar och jag ville verkligen det men nu är tydligen hela min ena kusins familj sjuk och det känns inte lika kul om inte dem kommer.. så får se vad som händer imorgon  :(  I wanna parteey liksom..

Idag iaf, har försökt få tag i Lenita och ska nog fortsätta.. måste träffa henne lite, vi har typ i 3 dagar bara: ahmen vi syns imorogon, så har det inte blivit av liksom så nu ska vi se vad de lilla arbets biet håller på med  :) 
Ska också se vad Lee gör idag, hon kanske jobbar.. JAG VILL FIIIKAAA!!  xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0