ÖGONBRYN - DONE


Klar med ögonbrynen, känner mig fräsch  (^^)  Men fyfaan att man genomgår en sådan smärta för utseende liksom  x) 


Tips!
Smörj in området runt ögonbrynen lite lätt med Zinkpasta
efter att du noppat deej och sov med det så lägger rodnaden sig ner snabbare  ;) 


Sitter här och tare lugnt.. börjar inteförens 12.55 imorgon så kan ta det chill för tänker inte gå upp fören 11.00 imorgon för då har jag tid att göra mig iordning och ba chilla innan jag drar t skolan  :)
Undra om nadja eller någon vill fika med mig imorgon.. är så sugen på kaffe och typ choklad boll  ;D 
Snäällaa gee mig varmt väder för då kan man sitta ute också, ooooh vill sitte på Tidermans ute servering och se alla gå förbi  [ v


VARMT = MINDRE KLÄDER = LÄTTKLÄDDA KILLAR  .  SOMMAR = SNYGGARE KLÄDER  :) 
What's there not to like  (^^) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0