NO JOB :/


Jahaap, så nu är man hemma da.
Var ju på jobbet och snackade om min timmanställning.. och aa, jag får jobb.. fast i höst * suck *


Jag fattar det inte liksom  -  "aa när vi pratade med dig så trodde jag att du var ledig under hela sommaren".. ahmen jag sa ju att jag-skulle-bort  ( ?!!? )  * dubbel suck *
Meenmeen, får se hur det blir nu. Har lite pengar ( som tur är ) till Ungen resan, farsan betalar som sagt all mat men jag vill ju shoppa som en galning och festa arslet av mig  x)  Men har iaf en tusin från när jag fyllde år och så ska jag ju förhoppningsvis få hem lite över tusen från INTRO dagarna jag tog i onödan på det här jobbet.. ajaa, their lost!

Nu ska jag iaf upp till farmor och farfar och få träffa vårt nta lilla tillskott till vår stora släkt  ;D  En liten Måns ( oouuft, dessa namn asso )  Nu funkar ju inte min kamera men jag kan ta kort, bar att jag ser inte vad det är jag tar på  xD  HAAHA!
Så får väll typ försöka ta kort på hela rummet och förhoppningsvis få med ungen haaha.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Ja, haha. :) Jag säger detsamma. What would we do without them?

2008-06-16 @ 11:49:05
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0