KVÄLL MED PIZZA


Mmmm.. morsan kom just hem med pizza åt alla  ;D  woohooo * stort plus *
.. och jag ska ju då vara värst och ta ett tefat ( som 2 pizzor på varandra )  för jag är smart: är ena halvan ( vilket är som nästan en hel pizza ) idag och käka andra halvan till frukost eller lunch imorgon  ;)  Mwuoohaaha!


I'm just to clever for my own good  x)  haaha..
.. eller inte, lol


Menmen.. Mona Lisas leende är på tv nu iaf med Julia Roberts och jag älskar Julia, praktiskt taget alla filmer jag har sett med henne är sånna som man kollar på 20 ggr typ heehe  ( Erin Brockovich <33 )   och denna verkar jäkligt bra den också  ;D  MIIHI!

Ska försöka att somna efter filmen iaf eftersom jag måste upp 08.00 imorgon.. jag vill cyckla, brorsan har en cyckel här men man måste pumpa den och nog testa den också eftersom den typ inte använts på flera år heehe! Så blir nog att börja cyckla om några dagar  ;)  See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0