KUNGSAN - NOT! SEXIG FOTBOLL - GÄRNA!

Jahaap, drog ju upp till Stockholm för att kolla in matchen i Kungsan med Carolina och för att möta upp Athra, Sabine och Sabrina. Kom dit och jag och Carro sprang in på McDonalds såklart haaha.. var så jävla hungriga liksom.

Sen när vi är så proppmätta som man kan bli så går vi mot Kungsan, matchen hade väll kanske hållit på i 10min då.. Sen kommer vi dit och börjar ställa oss i en grupp/kö för att komma in på själva Kungsträdgårds området men såklart så är det alltid några jäkla puckon som ska hålla på och trycka och pressa och vara så jäkla kaxiga så tillslut så stängde dem ju bara ner ingången, så det blev ju inge fotboll för mig och Carro   :( 

Vi drog runt lite och bestämde oss sen för att dra hem.. nu sitter jag här och ska ta halv bussen ner till stan med Carolina och Francy och sedan kanske möta upp folk, vet inte vad vi ska göra.. kanske småfesta lite, haaha.. vi snackade om att det är ju lill-lördag idag ( onsdag kallas lill-lördag ) men ingen kunde komma på varför det kallas det! Så är det någon som fattar varför ?

Carro ba "ahmen alla drar ju ut på krogen då så det kanske är därför"  -  men varför drar alla ut på onsdag då för da ?  ;p  heehe.

Men aa, ska fräscha upp mig lite, lite parfym här, lite extra kajal där    ;)    Hörs senare! 

[     Bilden, mer sånt i fotbollen så kollar jag gärna    (^^)    ]

Kommentarer
Postat av: Melinda

lill-lördag kanske för att det är mitten av veckan?

2008-06-19 @ 01:04:19
URL: http://melindalovgrenpetranyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0