KAFFE OCH KANELBULLE + MOPPE

25




oooooh.. är så enormt sugen på en varm och uppfriskande mugg med kaffe + en nybakad kanelbulle. Det skulle göra min dag! Kom just in, vart ute med kompisar och åkt lite moppe och seriöst, min pappa frågade mig vid 15års åldern om jag ville ha en moppe men jag sa att jag ville inte ha en eftersom jag visste att den skulle bli snodd här men nu har min syster en moppe och jag har inte brytt mig om den alls men måste nog be henne att få åka lite med den någon gång  :) 

Hade skit kul idag liksom när vi åkte.. åkte till Statoil för jag tänkte köpa kaffe och bulle men då var det service genom en lucka ( vårt statoil är öppet 24 - 7 ) och jag vill inte att någon annan gör mitt kaffe liksom * petig * och så tror jag inte att dem kommit med dem nya och färska bullarna än och jag vill inte ha någe äckliga torra bullar ( "Ohoooo, Nicklas försöker göra bullarna till något negativt nu också" - Carolina haaha ) så det blev inget.



Carolina var helt underbar idag, hon uppförde sig som en ängel och gjorde ingenting som man inte får. Hon uppförde sig som en riktig förebild för de yngre ungdommarna som så gärna ser upp till oss och speciellt Carolina eftersom hon är så perfekt och eftersom hon har blivit uppfostrad så bra utav en sån suverän mor  :) När jag blir äldre så hppas jag att jag får lika perfekta barn så som Carolina är!

( vadå ?  vadå att någons mamma läser min blogg, jag förstår inte ?!!? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0