JÓ REGELT ( GOD MORGON )


Tjooo.. är trööött!


Seriöst det första jag vill göra på fredag ( första dagen på sommarlovet ) är att sova så länge kan jag men såklart så ska man ju följa med Lenita och kolla in hennes kusin när han uppträder som Michael Jackson på sin skolavslutning på fredag.. suck men ändå woohoo. Men då ska man liksom vara vid skolan vid typ 08.30 ( WHY ?!!? )

Ajaa men idag da, börjar 45min senare och jag beeeer att vi bara kommer gå igenom varandras betyg på första lektionen för den är fan 3 och ½ timma lång så aa, orkar inte nu.. jag kommer somna då liksom. Men vad kan dem egentligen prata om som är något viktigt ?  x) 

Så nu får vi se hure går  ( K )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0