JAMAL [ v ]


Så.. nu är man hemma efter en mysig kväll  :) 


Jag, Jessika, Jamal och Lenita bestämde oss för att ganska spontant bara åka upp till Stockholm och kolla på bio, vi bestämde vilken film vi skulle se när vi kom dit heehe. Blev att man kollade på What Happens In Vegas och den var skit kul.. typ som de flesta Ashton Kutcher / Cameron Diaz filmer är  (:

Men sööötaaasteee Jamal ever! För det första så tror jag att han betalade för alla, han hade liksom sånna där gratis biljetter och aa.. visste att han skulle betala för mig ( älskar dig bubben  <333 ) men han hade tydligen flera så aa han la bara fram dem  x)  Men det ännu sötare ( gåre att bli sötare ) var att när filmen var slut så erkänner den lilla skitungen - ".. alltså jag har redan sett den här filmen, jag ville ba göra något med er.."  liksom aaaaaaw!!  Ville bara krama om honom then and there men seså nu, vi ska inte skrämma iväg lilla pojken  (^^)  heehe.


JAMAL
The perfect friend and human being..
with and odd sense of humour though  haaha..



Nu är man hemma iaf. Träffade Theresé och Athra på bussen hem och seriöst.. såg Athra och jag vet inte vad det är men liksom min dag kunde inte bli bättre, jag började fnissa som en liten 5åring på en gång i hjärtat haaha.. älskar dig Athra jaaoo  <3

Imorgon får vi se vad som händer.. jag beeer att älsklingarna skiter i att dra t Stockholm för att kolla på fotbollen * suck * och istället stannar hemma hos Tessan och har väärstaa mys-grillnings-kvällen liksom  (^^) 
Wiiiiiiee, va nice det skulle vara om man köpte massa vitt vin och satt och möös.. * nicklas får idé *  MIIHII!
Ajaa, får se vad som händer imorgon.


XOXO Gossip Boy ( Haaha, Lenitas idé  ;p  )

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Najs, jag ska fota och kolla på matchen ikväll :D

2008-06-14 @ 14:36:19
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0