JAG OCH MAT

Jó reggelt.. vet ni vad jag kom på igår innan jag och la mig igår.

Alltså igår när jag, Athra och Nadja skulle åka hem från stan så skulle jag bara springa in på Centralens Restaurang och köpa pomfrites ( billigt och gott ) och jag var så jävla sugen.. så när jag står utanför restaurangen så skriker Nadja och Athra i panika bara: Nicklas, detta är sista tåget.. kom vi måste dra!

.. och jag blev så jävla sur. Jag var verkligen hungrig och så inställd på att få ett fat med utsökt pomfrittes och jag måste be om ursäkt till Athra och Nadja för jag blev skit tjurig.. jag kände verkligen hur jag var nära på att börja gråta ( ?!!? )  Vaarföör ?! För några jävla pomfrittes liksom.. sheet, de är ju någe fel på mixen mellan mat och mig.. * suck * haaha  x) 

Men ajaa, idaag ska jag nog träffa Lenita och eventuellt Nadja också. Kommer kanske få mobilen utav Lenita ( woohoo ) så aa, detta blir nog en chill dag.

.. och appropå sommarjobb, min morsa ringde nu imorse ( öhuuum, typ 13.30 heehe ) och tipsade mig om ett jobb som personlig assistent åt folk som har svårigheter, folk som upplevt en stroke o.s.v. Så jag ringde till en kontakt som morsan hade, fast kom till telefonsvararen bara men lämnade mitt nummer m.m.

OCH!  Några utav mina kusiner ska jobba som städare på The Redbull Air Race och jag fick då numret till deras kontakt person.. snackade lite och vad jag förstod så har inte ens hela festivalen fått tillstånd utav polisen att få ha festivalen och om dem inte får det så blir det ju inget.. men om det blir något så hade dem platser kvar så kanske blir att jobba där i ca 15 dagar  (^^) 

.. så det verkar ju gå bra iaf  ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0