HISTORIA LÄXOR





OMG!
Skickade just in sista historia arbetet nu och jag bara ber att min lärare kommer hinna rätta det innan hon skickar in betygen imorgon!

Jag har skjutit på dessa jävla historia läxor for ever liksom men nu när man vet klart och tydligt att dem är inskickade ( får bara hoppas på att inte urkund knasar som sist ) så känner man hur fetaste stenen bara lyfter från ens bröst  [ v ]

Seriöst, för när jag hade praktik så sköt jag upp det, sköt upp det, sköt upp det och jag kunde vakna upp med ångest och fattade inte varför men sen kom jag på att det var bara därför.. liksom jag förstod att det var viktigt att göra dem för det var inge små jävla uppgifter:

1. Fördjupningarbete - Kartlägg HBT folkets historia från Antika Grekland & Rom tills idag
( yeeaa right, piece of cake - or not )

2. Du är en soldat i någon front under 1 världs kriget och du ska skriva ett brev hem och man måste ha med riktig fakta och händelser.

* andas ut *.. men faan va klockan är mycket asso, måste sova nu. see ya guys later  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0