HEMMA

Shullulullu.  Hooneey, I'm Hoomee.. Kom hem aldelles nyss. drog ju ner på stan med Carolina. Vi drog lite här och vart och vi var på väg att dra till Kallhäll där Nadja var på fest men jag som är diabetiker hade glömt min blodsockermätare och hade jag hämtat den så hade vi typ vart i Kallhäll nu typ inte ens de så nej, vi skippade det heehe.

Gick runt och promenerade och fastnade sen som alltid på Central Restaurangen och käkade pomfrittes, så jävla goda men läpparna kryper ihop på än efter allt jävla salt.

Men en sak vi satt och tänkte på, varför är det så jävla dyrt ute för ?  Hade vart en sak om entrén var gratis för det är ju så jäkla dyrt där inne men nu kostar det minst 80spänn att komma in och sedan 30spänn för en Xcider eller liknande, liksom hur ska man ha råd som student ?!  Meenmeen, sånt är livet.

Imorgon får vi se vad jag gör, drar upp till farmor och farfar och käkar och så med kusinerna kanske.. får bara se när man kommer upp heehe. GONAATT  ;)

  • Carolina Skarpsvärd  <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

en xider ute brukar kosta typ minst 50... :/ håller me. man blir pank innan man ens lärt sig att tjäna pengar..

2008-06-22 @ 22:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0