GRATIS BUSSTURER!

Go kväll natt. Kom hem aldelles nyss, vart ute med en massa kompisar, flummade runt och hade allmänt roligt.
Men jag kom på en sak, om jag åker buss med min kompis Francy och hon har ett busskort och jag remsa så byter vi alltid för hon får alltid gå på utan att behöva stämpla ( ?!!? ) Varföör ?!!?  Liksom dem säger liksom: ursäkta men jag måste kolla på din remsa men så låter dem henne gå på fastän det står 23.30 på remsan och klockan är typ 16.44 ( ? ) Hon bröstar till sig lite bara så får hon gå på, haaha.. inteför att jag bryr mig, billigare för mig ju mwuoohaaha.

Idag har jag åkt 5 bussturer som jag borde ha betalat för men behövde inte betala någon eftersom jag hade Francy.. Tack älsko Francy  ;)  Heehe.

Har iaf de närmsta 2 timmarna varit ute med Carolina och Athra och flummat. Fyfan vad jag garvar ibland med dem två, speciellt Athra. Jag sitter och undrar om jag någonsin har haf ttråkigt med Athra liksom förutom när vi gör något seriöst skolarbete eller så, men t.o.m då garvar vi ihjäl oss haaha..

Men aa, imorgon måste jag upp 12.00 iaf ( grymt tidigt för mig ) för att sedan 13.30 åka med bussen till moster, men skriver mer imorgon iaf  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0