GO MO.. DAG :)

Lite konstig känsla att ha en blogg, liksom ganska lätt att glömma bort.. men hej iaf  ^^


Vaknade vid 13.00 tiden.. farsan var hos farmor och farfar så skulel dit och träffa honom och så  :)  Sen så fick man ju såklart mat där också heehe, mosad potatis med revbenspjäll och sallad Mwuoohaaha! plus en annan maträtt men de låter så konstigt när man ba säger det istället för att smaka på det  ;p   

Nu har jag just duschat iaf och är nu ( en ) ren  xp  Ska raka mig och fina till allt lite ( föddes inte vacker, tyvär.. får gå på fake heehe ) och sedan strosa ner till Lenitas farmor och fira hennes moster som fyller år  :)  yeaaj.. ska faan försöka vara med Lenita så mkt jag kan nu  <33 


OCH SOLEN ÄR FORTFARANDE IGÅNG!  ;D
 

Yes! Älskar vädret så enormt.. får mig verkligen att må bra och att sedan på köpet få lite, lite färg är ju inte alls farligt  x)  Heehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0