G-O-D M-O-R-G-O-N ( ARTIKULERAR )


Så, morsning korsning..


Inatt var ju inte riktigt en lyckad kväll att somna. Gick och la mig 23.00.. 00.00 var jag fortfarande vaken och tror inte att jag somnade förens kanske 45 min efter det. Låg bara och pinades i sängen med mina egna sjuka tankar.. men egentligen, va trodde jag egentligen  ( ? )  Jag gick ju upp liksom 7 timmar före det, hur fan skulle jag vara trött då.

Meenmeen, nu äre morgon iaf och trött är jag inte  :)  En sak som jag låg och tänkte över i natt var mitt tal.. sättet att prata liksom. Jag bor i Södertälje vilket är en stad med typ 1 rykte  ( förstår ni inte så behöver ni inte anstränga er  ;p  ).
.. och jag har bestämt mig för att börja "artikulera"  ( woohoo, nicklas is bringing in the hard words xp )  för seriöst, om jag just träffat någon och så hör dem mig prata då frågor dem oftast vart jag bor någonstans p.g.a dialekten/vilket mer är en brytning. Det stör mig nu när jag tänker på det.. att även bli kallad för hobbyturk och wannabesyrian stör mig också ( om ni inte fattat vad jag menat med allt så borde ni ju fatta nu ? )

Men vad säger man, man blir som dem man umgås med ? eller.. Ajaa, jag ska iaf försöka att förbättra mitt språk lite  (^^)   Eftersom mitt tal ( som tillhör en syriansk invandrare ) inte passar mitt utseende ( en emo svenne skulle jag väll gissa på )  Så där har ni vad jag låg och tänkte på hela natten   x)   Snacka om att folk kan få en att tänka om..

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, förstår att du inte kunde somna så lätt med de tankarna. :P ^^

2008-06-16 @ 11:00:38
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0