FOTBOLL I KUNGSAN + MAT!

26

Tjeeniis  :)
  Kom nyss hem.. drog ju upp till Kungsan för att se på fotbollen, fyfan säger jag bara. Det är så jävla tråkigt haaha. Hur kan folk  ?  och åldersgränsen på att dricka öl var 21 så inte kunde man bara sätta sig ner och bara njuta utav en öl med kompisarna heller, men jag måste erkänna att jag älskar när fotbollen börjar närma sig målet och alla står på spänn men de är ju liksom 7% utav hela matchen. Fast aa, jag och Carro fick ju 14% då eftersom vi bara ville att vilket lag som helst skulle få mål så att det inte blev förlängning vilket skulle innebära att vi fick stå där ännu mer haaha.

Menmen, efter matchen drog vi alla ( Carolina, Athra, Jag och Nadja ) till Mcdonalds och käkade, skit gott och tack Carro för att du är så snäll och pröjsar. Fast egentligen så tror jag bara att hon inte vill bli fet ensam och därför måste tvinga mig  x) 

Sen drog vi hem, Nadja drog hem men vi andra drog till Athra och käkade så att vi höll på att spricka haahahaa, speciellt jag och Athra är stora fans av mat haaha. På bordet fanns: te, saft, cola, kakor, chips, popcorn, oliver, vindruvor, mjukost, guacamole, turkbröd, tekakor, linfrön  -  liksom och jag käkade av allt det dära. Jag hade på en och samma gång ett glas med saft, ett med cola och ett med te. Men sen efteråt så trodde jag ju då att jag skulle spy så fort som någon fick mig att skratta, lol. På Mcdonalds en timma tidigare hade jag också ätit en bigmac & co + bigmac jr med plusmeny och milkshake   ;D    Hur orkar man alltså heehe..

Blev sen sä jäkla trött av att ha käkat allt så höll på att slockna på deras köks golv liksom! Hur sjuk är man inte.
Nu sitter jag här och checkar läget överallt  -  qruiser.se , bilddagboken.se , blogg.se , helgon.net , facebook.se m.m. alltså jag är verkligen medlem överallt.. det där vara bara bågra sidor jag loggar in på.. har världens sociala status på nätet haaha!  ;p 

Men nu ska jag knäppa upp byxorna lite och chilla haaha..


Svar till Anonym ( Inlägg - hemma ) : Ah det kanske t.o.m kostar så mycket, det är ju helt sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0