FILMEN RIZE!

24



Nuuu har jag äntligen sett filmen Rize och den var underbar!!! Seriöst, liksom den handlade om så mycket mer än bara dans, speciellt krumping, utan om folks liv, samhälle, relationer till varandra just i ghettona i USA ( Englewood, South Central e.t.c ) och den var så gripande.  Jag satt och bara: sheeeet!

Det ända jag vill göra nu är att hyra lokalen här i området och bara dansa, crumpa tills jag svimmar. Sen finns ju den underbara sidan där jag satt: han vill ja ha, han vill ja ha, han vill ja ha, han vill ja ha, han vill ja inte ha, han vill ja ha, han vill ja ha, han vill ja ha, han vill ja ha  x)  Sååååå snygga killar verkligen, tjejerna var riktigt heta dem också men shit, jag vill verkligen ha min egna lilla 100% Kakao   [ vNågon som vill ställa upp ? Någon som känner någon ?

Nej men denna rekomenderar jag extremt till de som är intresserade utav USA och deras vad ska man säga.. utsatta områden, sub kulturer, dans, konst, bboys, saggers, hipp hoppare och jag vet inte vad.. jag kommer nog se denna igen någon gång för den var så jävkla bra enligt mig då da men alla har vi ju delad smak.

.. en sak som jag även vet är att  -  I WANNA BE A PRT OF THE CLOWN CREEEW!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej!

Jag vet att detta inlägg är från 2008 (ganska längesen) men jag undrar en sak.. Var hitta du denna filmen? Jag har letat överallt men hittar inte någonstans att köpa den.

Tacksam för svar (=

2009-08-23 @ 01:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0