FIKA


Heemma..


Ganska soft dag, drog t skolan 12.45 och stannade kvar kanske i 30 min  x)  * chill * och ja! Det blev fika idag med Nadja men tyväär inte ute eftersom det inte var så värst soligt - molnigt, soligt, molnigt, soligt.. men vi klarade oss i alla fall  :)  


( 7th heaven just nu.. morsan "förbannade" en person och
det är väärstaa greejen. Jeeezees asso, psycho family! )

 
Hade det ganska nice.. köpte flip flops ( NOOOO ?!!? Kom just på en sak ) Varför köpte jag flipflops när jag skulle få ett par av Andreas  xD  HAAHA! Ajaa, Andreas flipflops kanske är fula, men får se  ;p  I värsta fall så lämnar jag väll tillbaka dem.. dem är snygga liksom men tror dem kan bli ganska hala om man råkar svettas lite vilken är en ganska stor chans att man gör under sommaren heehe.. men får se imorgon. Har skolavslutning imorgon på Torekällberget nere på stan och efteråt tar resten studenten så måste vara där lite och supporta alla äälskoos som är så duktiga och går ut gymnasiumet  (^^)  .. och då samtidigt kanske jag kan springa in på H&M och göra det jag måste  ;p 

Bruur ska förhoppningsvis komma ner hit idag med en hårddisk till datorn, han är så seg så jag får låna en utav hans sålänge medans jag måste vänta på att han köper en till mig  ( födelsedags present ). För just nu så dör min dator när man kollar på klipp som youtube och musikprogrammet som jag använder, winamp, går inte att starta  :( 

Men det ska nog gå bra, ska se om man kanske ska ut och köra idag också  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0