FIKA IS THE BEST! COFFEE FOR LIFE ;)




Seriöst  :)  Dennis har rätt, man klarar sig inte utan cafén.. eller iaf inte någon utav oss två heehe.

Jag har ju sen länge haft som ett mål att jag ska öppna upp ett café för jag tycker liksom: folk stressar aldelles för mycket och jag är liksom emot det helt! Jag stressar inte, iaf så lite som möjligt  ( men ändå sticker det upp vissa enormt störande prov i skolan som man bara blir så irriterad på  ;p  )   och folk borde göra detsamma. Jag har som filosofi just inom skolan att:


  • om jag inte trivs eller själv inte mår bra så gör jag det inte !


.. och snacka om att det underlättar, folk snackar alltid om hur dem ska skippa skolan och shit. Men naaeej, om du sätter dig ner och fikar i typ 2 timmar i veckan så kommer du känna hur lugnet bara tar tag i en.. Jag fikar helst 2 ggr i veckan och gärna fler  -  man får sitta ner och ta det lugnt, gärna med några underbara kompisar och bara ta det lugnt och snacka skit  :)  Därför har jag som mål att om jag jobbar inom sjukhus och vid något tillfälle inte trivs så ska jag dra därifrån så snabbt som möjligt och börja med cafét   ;)


Så.. någon som vill dra och fika  ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0