FEL TID + PSYKOLOGI!

Baajs.. drog till jobbet idag där jag är timmanställd för att snacka med chefen.
När jag väl är där får jag reda på att det är nästa vecka ( dum, dum dum! ) oooh, hoppas bara inte att dem tror att jag är värsta snurrig och inte kan hålla reda på något nu  :/  * ångest *

Meen, meen.. sitter och skriver en analys om filmen "Så Som I Himmelen" just nu samtidigt som jag käkar rostat bröd med Cappucino  (^^)  Mmmmm.. delicious!

Men sheeet va trött jag har vart i dag asso, påvägen till jobbet så höll jag på att somna hela tiden på bussen och samma påvägen hem  x)  .. och denna värmen hjälper inte heller  ;p  LOL! ( Fast jag klagar inte ) Har just sovit i typ 1 & ½ timma * skööönt *

Ajaa, ska fortsätta läxan nu.. har 1 till psykologi läxa och en annan idrotts läxa * spuurt, spuurt *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0