DISKUSSIONER PÅ MORNAR - BIG NO NO!


Gumorrn
. Nu sitter jag här iordning gjord, usch.. hatar att behöva gå upp tidigt ( ja vet, det är inte tidigt men om man jämför när jag gick och la mig ) men en sak som jag hatar mest är när folk ringer en på morgonen, väcker än, och sedan har värsta diskussionen med dig.. varför ( ?!!? )  Farsan ringde och började prata och var aldelles vimsig, tillslut så skrek jag: DU VÄCKTE MIG, LÅT MIG SOVA  -  Haaha.. men seriöst, när man/jag vaknar så är jag en gående zombie, jag gillar inte ens att säga hej för det tar på krafterna.. ska jag då stå upp och ha värsta diskussionen ( ?NEVER  x) 

Nu måste jag iaf fortsätta att göra mig snygg, vaknar ju inte upp lika vacker som resten utav folket ser mig liksom.




DUTTY WINE TO THIS BITCHES  ;)
Mr Vegas - Hot Walk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0