DIGITALKAMERA NÅGON ?

24


Jó napot ( god dag )
. Farsan var just här och hälsade på så satt och fikade med honom och syrran.. visade även lite utav Rize filmen heehe, måste ju göra lite reklam, seriöst så älskar jag den och nu när jag såg små snuttar igen så fastnade jag bara haaha.

Snackade med morsan lite snabbt imorse och ah, jag kan ju glömma någon ny kamera   :/  * sätter snara runt halsen *  usch alltså jag vet inte alls hur jag ska klara mig.. så stor del utav min fritid var att jag höll på med foto men det jag är mest oroad över är Ungern resan, jag vill ju fota den liksom.. någon som känner att dem vill låna ut en kamera i en månad ?

Ajaa, får se hur det går. Idag känns iaf som om att det kommer bli en ganska chill dag.. kollade ut förut och såg att det var soligt, kollade på msn.se vädret och det stod att det skulle vara molnigt med sol vilket det är men sen ska det typ regna och vara molnigt i över en vecka framåt ( liksom jeeeeeesz, come on ) så får se hur det går med sommarkänslan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0