CUPCAKE DEATH + AMY WINEHOUSE

Tjeeniis. Föörstaa dagen som jag inte går ut med kompisarna och jag säger som Carro: så skönt alltså att bara få vara hemma. För det är det, liksom att bara stanna hemma ibland.

Jag har suttit och lyssnat på Amy Whinehouse ( så bra )  fick två album brända utav brorsan eftersom han har dem på riktig skiva och hon är helt magnifik. Det jag verkligen älskar är att sitta och rita eller liknande och lyssna på henne för hon har sån lugnande musik. Så nu har jag suttit på Photoshop och lekt som en idiot och detta är resultatet:



Kolla in den här bilden på den här länken för det är därifrån
jag fått bilden ifrån så att ni ser hur mycket jag gjort  :)
http://images.homecouture.com.au/products/product_image/livingart_cookiejars.jpg

Nu ska jag snart kolla in filmen Rise som jag snackade om förut, hoppas ni har en lika mysig kväll som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0