BETYG - ÄLSKLING ON A WAY!

26

Baaybaay Lenita Baaybaay
.. Så, vaknade nyss. Var ute med Lenita ett tag, satt och pratade i solen ( det är faktiskt ganska soligt idag, woow ) och hade det mysigt. Snackade om Syrien, Ungern, eventuella framtida Michael Jackson tatueringar, MADE IN HUNGARY tatueringar som kanske kommer göras i sommar och lite mer skit heehe.

Men seriöst, jag vill inte att hon åker. Hennes pappa kan få åka så att han kan köpa en snygg taklampa åt mig * fniss fniss * men jag vill ha min baby hos mig den här sommaren. Kommer sakna henne som fan.. och jag kommer ju hem den 16.e och 18.e börjar hon skolan så då om vi har otur syns vi inte på en vecka när jag kommit hem..

Meenmeen, hon ska iaf köpa en sån där taklampa ( kan försöka att hitta bild ) till mig och det plåstrar såren lite iaf hiihi.

Drog till farmor och farfar efteråt för jag tänke käka underbar frukost där men tydligen så hade farmor inga ägg och då förstördes allt haaha, men jag ska dit om någon timma iaf och käka lunch.. blir väll att man skippar idén med frukost bara   :)  


En annan rolig nyhet som sken upp min dag är att jag fick hem mina betyg, woohoo!  * stolt *
 

Slutade dock bara av 4 kurser den här terminen så det var ju inte så mycket att hurra för men ändå:


Historia                                      VG
Psykologi                                   MVG
Organisation & ledarskap      MVG
Social omsorg                          MVG


Jag veeet, fult att skryta men vadå ( ?!!? ) Jag är stolt över mina betyg och från att gå från högstadie trash betyg till topp student, wooohoo liksom  x) 

Idag har jag iaf planerat att skära ( inte mig, ingen emo här haaha ) sönder ett par utav mina jeans.. längesen man hade sånna och det är fan snyggt ( tycker jag ) vad tycker ni ?
... och så såg jag att det har lämnats ett paket åt morsan på Tempo.. undra om det kanske är min mobil ?  * fnissa som en lill flicka MWUOOHAHAHA!  xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0