ATHRA, SABINE, SABRINA & THERESÉ <333

Seriöst, 3.e gången någon kallar mig dryg.. jag måste fan slå upp det ordet för jag har ingen aning om vad som menas med det och folk som kallar mig det vet verkligen inte heller.. liksom dem kan inte sätta fingret på vad det betyder * suck *
För hur ska jag kunna sluta vara något när jag själv inte ens vet hur jag ska sluta vara det
  ?


Kom iaf hem för typ 20 min sen, var nere på stan med Athra, Sabine, Sabrina och Theresé och flummade på McDonalds  ;p  Satt och körde nervös ( kortspel ) och skrek som galningar haaha.. på toan så ba står jag och Athra och sjunger skriker i värsta ljusa tonen en låt så kommer en kille och ba: tjeejer, skriker ni sådär hemma ?  HAAHA! Han tittade inte ens åt mitt håll  LOL!

Men hade skit kul iaf och Athra fick mig hypad som alltid, de går liksom inte att inte bli det när man är med henne  x)  HAYET  <3 
Men ajaa, imorgon da.. jag beeer att Zabina inte kommer in på mitt rum och ba: Nicklas, skulle inte du med på min avslutning ?  .. för jag är så jäävlaa trött, vill ba sova liksom och Lenita ville tvinga upp mig till Stockholm så tror nog att jag drar dit också..

Men seriöst en sak jag måste säga åt mina älskade, närmsta kompisar: jag är så trött på att folk ba "ahmen jag betalar åt dig"  känner mig som värsta gatubarnet liksom  :(  "Neejmeen sluutaa, de göör inget jag betalaar"  -  joomen de gör faktiskt något. Jag vet att jag inte brukar ha pengar så ofta men man mår inte bra utav att alla betalar för än hela tiden, känner sig som värsta snyltaren liksom.. * andas ut *

GO NATT  ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejhej!

Händer idag?

2008-06-14 @ 11:08:30
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0