ATHRA - DU OCH JAG GENOM ALLT <333

Waazuuup..


Hemma nu, drog ut me Athra(-herad) och Theresé vid 21.00 och chillade.. drog runt, fastnade vid fornbacka skolan och låg och lyssna på musik o flumma som vanligt, fortsatte sen att driva runt och Theresé drog sedan hem med lille George som kom och hämtade henne  (:  Men ingen av Athra eller jag ville hem så vi bestämde oss att stanna ute.. haaha, athra: min mamma köpte kladdkaka.. ska vi käka  ?   (O.O) 

Haaha, så hon drog iaf hem och kom tbx me lite kladdkaka, pepparkaks sockerkaka typ och 2 apelsiner  x)  De 2 apelsinerna är för att vårt samvete inte ska bli självmordsbenäget  ;p 
Satt där och vid ett tillfälle råkade jag typ sätta i halsen och började hosta som nå jävla idiot och Athra var lugn som alltid.. sen ba:

"Hallu   ??   * niklas fortsätter hosta * oohooo, säg inte att jag måste göra heimlich manövern också.. * niklas fortsätter hosta och tittar sen på athra....... athra sitter fortfarande lugn och käkar *  haahaha  x)  asso fet ful, jag kvävs och hon ba fortsätter käka jävla tjockis hahahaha  xD   

Neej men seriöst våran humor knäcker allas, haaha sen när vi käkade så kom det också så jäävlaa mycket mygg och athra fulaste: wiiie, dem tror de är blod apelsiner..  hahahahaha!!

Synd att de inte är som BigBrother där de alltid finns någon kamera som filmar dig  x)  Bestämde oss för att promenera sen mot Östertälje Station sen men vi hade så tråkigt så vi drog ner t stan med tåget.. "plankade"  -  jag som trodde att det fanns festaste hålet i stängslet mot tågrälsen men dem hade tydligen täckt det med nytt stängsel så jag och Athra fick klättra över det som också  hade taggtråd på sig, lol liksom.. athra var "jätte" vig   x)  NOT! Haaha
Tog föresten bild på vår fina piknik så ni får se hur de blev, romantiskt.. eller inte  ;p 

För seriöst, jag vet inte vad det är men Athra kan säga en helt normal sak liksom och jag kan börja garva ihjäl mig bara för henne uttryck och liksom sätt att röra sig på.. hon är humor till 100%
Har aldrig tråkigt med henne, när man är med henne och någon annan så har vi kul men när vi är ensamma så har vi KUL!   Visst Athra ?!!?  Woohooo..

Ahmen nu sitter jag här iaf med jordnötsringar och ett glas me Cola  ( NYHET! Glaset måste fyllas på )  och sitter även och snackar med Athra på msn.. vi sitter och reflekterar över vår dag   (:   Men jag älskar dig iaf Athra, du är en utav de finaste jag har som vänner ( Just nu började Bye Bye Johnny spelas i hörlurarna * snyft * )

Skriver nog någe innan jag drar till sängs, snälla låt mig sova imorgon!
Egentligen så vare planerat att jag skulle t Stockholm me bruur och köpa en ny hårddisk till min dator ( födelsedags present )  men jag ooorkaaar inte, jag måste få sova liksom annars kommer jag freaka, har sovit liksom lika lite nu under helgen som jag gör under varadagarna och det funkar ju inte.. jag sover skit mycket på helgerna för att jag sen inte ska behöva sova lika mycket sen på vardagarna  x)  På vardagarna sover jag kanske i snitt 6 timmar ( 5 - 7 ) men under helgen kan jag lätt gå förbi 12 timmar snåret liksom.. wierd, aa jag vet  ^^

Kommentarer
Postat av: Echre

HAHAHHAHh faan va roligt vi hade jaooo haahahah

2008-06-08 @ 01:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0