UNGERN! MAGYARORSZÁG A SZIVEMBE <3

Tja.  Sitter nu här aldelles ensam och har hundratals med tankar i huvudet varav mer än hälften handlar om Ungern.


Kan inte förstå att jag ska tillbaka dit liksom, äntligen u guys. Har längtat så enormt som det bara går, kommer ihåg i Februari ( mådde inge bra p.g.a vädret också ) hur jag började gråta för att jag inte orkade vara kvar här.. jag ville bara åka tillbaka liksom. Tyvärr så har vi inte ( eller egentligen så är det ganska skönt ) någon dator där vi bor så kommer bara kunna uppdatera bloggen o.s.v när jag väl drar in till någon utav centrums internet cafeér.

Men är så jävla sur på mig själv också för att jag skulle vara så fucking klumpig och förstöra min digital kamera.. liksom jag behöver den verkligen! Och varför filmkameran är sönder har jag ingen aning om och det stör mig bara ännu mer liksom och dem kostar aldelles för mycket båda två att laga och inge pengar har man för att köpa något nytt heller * suck *

Men men vad ska man göra.. bad morsan om att hon ska färga håret på mig på onsdag men klippa håret tror jag inte att jag kommer hinna innan jag drar tyvärr och jag klipper mig inte i Ungern, vill bara ha min Donny som frisör heehe.

Hittade mitt gamla minne till mobilen och letade runt i det då, kul att se lite äldre saker haaha. Hittade två klipp från Ungern förra året, asso sheeet!   Inget kan slå det året, verkligen inte.. Heehe. Imorgon om det är fint väder ( får se hur det är när jag ska sova, brukar kunna se det ) så kommer jag och morsan dra och sola på stranden.. drar sen hem och sedan kommer vi dra till Heron City för att kolla på Mamma Mia, wooohoo! Har velat se den jätta länge och brorsan också så jag bjuder med morsan och brorsan bjuder på käk, miihi!

OM Jag har tur så hinner vi hem från stranden tillräckligt tidigt för att jag ska kunna dra upp till farmor och farfar och kunna säga hej då till kussarna och deras föräldrar eftersom dem åker till Ungern imorgon så vill ha sagt hej då liksom. Samlas alltid hos farmor och käkar o.s.v innan vi åker  :) 

Men vi får se hur det går imorgon, gonatt på er  ;)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0