SOVANDE CARRO BAKOM MIG

Haajdiihooe!   HAAHA! Jag kan inte hålla mig för skratt.. jag och Carro har just vart ute och chillat, druckit lite och snackat om allt mellan himmel och jord som finns och bussen till henne gick antingen 00.35 eller 02.35 och vi kände vid 00.00 att vi inte var redo att gå hem än så bestämde oss för att hon skulle ta den senare bussen ( hon bor ca 10min härifrån med buss ) men nu sista timman så bestämde vi oss för att dra in hem till mig för det började bli ganska kallt och ah.. jag hade ju ett varmt rum så varför inte använda ( ? )

Jag och Carro kommer iaf in och fortsätter snacka och man märker hur Carro verkligen är trött ( tror inte att alkoholen hjälpte precis heehe ) och vi lyssnar på musik och så.. nu 30 min efter sitter on nu i min soffa och sover HAAHAA!  x) 

Jag som alltid tjatar om hur hon somnar hela tiden när vi ska göra saker och jag berättade för henne idag att jag var skit sur på henne för att hon somnade liksom när vi skulle iväg haaha! Men nu förlåter jag henne faktiskt för jag märkte att hon var trött och ah, hon får gärna sova nu liksom. Måste bara komma ihåg att få iväg henne med bussen eftersom hon gärna skulle fått sova här men då måste jag fixa till soffan som hon sitter på ( eftersom ett ben har lossnat fattas ett ben ) eller åtminstonde låta henne sova på en madrass men att sitta ohc blåsa upp en madrass klockan halv 3 på kvällen är inte min eller grannars thing liksom haaha och jag tror inte heller att det där är världens bekvämaste ställning hon sitter i just nu haaha.. även om hon snarkar som en 80 årig gammal tant haaha  xD 

Jag hade precis sagt till henne bara: om jag hade fixat foten till soffan så skulle du kunnat sova här.. aaah säger hon och efter 2 min hör jag hur hennes andning blivit djupare och 2 min efter det så kommer snarkningen, heeheeeh!

Jag skulle vilja pissa men vill inte råka väcka upp henne eller låta henne vakna upp i mitt rum aldelles ensam medans jag sitter på toaletten heehe * garvar ihjäl mig *   -  haaha, carro kommer säkert läsa det här sen mwuooahahaa!

.. heehe, skriver mer sen om hur det gick  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0