SOL!!!

Sooooooool.. Vaknade typ nu, vaknade för en timma sen men råkade somna om.

Men shet, alltså morsan bara: vet du att det var 31° varmt när jag vaknade ? Shit, så hade tänkt mig att gå och lägga mig tidigt för att sedan kunna gå upp tidigt imorgon och sen gå ut och sola men kom på att det är fredag vafan haaha.. så a får se men niklas blir iaf glad utav vädret heehe.

Måste se till att grunda lite inan man åker till Ungern och får världens chock.

Ska väll käka frukost straxt.. Carro frågade igår om jag ville följa med henne och hämta ut henne linser ( så hon blir brunögd coolt! Vill också vara brunögd.. eller grönögd  :)  Så får se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0