PLATT MAGE! TIPS, KOLLA!


OMG!
Hörde just världens tips från en utav Hollywoods största "personal trainer" ( som råkar var svensk ) och han sa att Arnold Swarzneger körde med den här tekniken för att få en platt mage och om det är sant så har jag äntligen hittat mitt sätt att få en platt mage:

Du ställer dig i en position - typ som på bilden * tryck här* fast med dina armar mot benen ( hoppas ni fattar )   och sen drar du bara in magen, sen står du så liksom hur länge vet jag inte men en halvtimma kanske.. han sa att man även kunde göra detta samtidigt som man kör, när du sitter på kontorer o.s.v så jag har nu suttis här i typ 20min och hållt in magen och de är faktiskt svårare än man tror för de tar på magen och man måste liksom hålla ordningen på andningen och se till att man inte slappnar av i mage, men ändå.. jaa ska nog testa att köra en halvtimma minst iaf varje dag så får vi se hur det blir  :)  Kommer tillbaks om en månad hahaha.. kommer typ glömma bort att göra det här imorgon redan haaha.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha där ser man, brukar dock inte hänga i s-tälje :D

2008-07-03 @ 21:00:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det måste man ju nästan ta och prova, haha.

Nice blogg btw.

2008-07-04 @ 02:23:38
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0