MOPPE KÖRNING!

Hej Hej. Idag har jag inte skrivit så mycket.. vet inte men kändes så jobbigt att göra något, vart lite i chock under dagen p.g.a med Norba, hon som avled igår. Jag kände inte henne men jag visst vem hon var, vi har gått i samma skola i 4 år och ah.. det var ju ett hemskt sätt att dö på så bara det får ju en att bli lite skakad. Men hoppas att du vilar i fred tjejen, världen är verkligen orättvis.

Kom just hem från moster  :)  Min familia var där idag, vi käkade mat och hade det soft liksom. Drack lite vin, snackade och så som vanligt heehe, älskar sånt. Kom hem nu men har världens huvudvärk, tog 2 Ibumetin men vet inte om det är bästa iden att ta om man har druckit.. men ah, det ser vi senare.

Roligaste idag fan haaha, åkte ju med syrran till mostern idag och när vi väl var där så testade jag äntligen på att åka den. Var skiiit kul alltså.. haaha så den blir det ju att åka mer på heehe.. du vet att du kan lite på mig syrran  ;) 
Haaha jag och brorsan hade skit kul, fick bli att skjussa honom lite och vi har ju alltid kul med våra interna skämt heehe.

Men nu har jag iaf försökt att få tag i Carro men det går ju inte.. igen, varför har folk mobiler om man ändå inte kan få tag i dem ? Får se vad som händer ikväll da.

White Chicks igår var lika rolig som alltid haaha, det är ju en sån film som man inte riktigt kan se flera gånger men tyckte ändå att den var skit rolig, ska nog ta och se den med brorsan någon dag heehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0