IVÄG MED CARRO

Så.. nu har jag fått iväg Carro heehe.. känns lite surt att bara dra iväg henne så men hon själv säger alltid att hon föredrar att vakna i sin egna säng ;p

Jag tog till mig modet att dra och pissa men när jag kom tillbaka så stod jag utanför min dörr för att försöka höra hur mycket man hörde utifrån ( så att jag inte störde morsan som sover så lätt ) men då hörde jag inga snarkningar alls utab bara lite musik, så jag kikade in och då ser jag Carro sittandes upp aldelles yr vaken haaha!

Jag sa ju att hon skulle vakna om jag drog heehe.. vi satt en stund och prata lite sen följde jag med henne till bussen. Den kärringen ska hem och käka pizza, oooooh är så jävla sugen på det men själv håller jag på och kokar korv med bröd nu och det funkar lite fint för mig  ;D  Även om pizza hade vart godare haaha..

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Kom med en smart anledning, till varför kassörskor vägrar sälja tobak/öl till 60-90åringar; och jag länkar din blogg i 10 dagar? LÄS MER HÄR: http://metrobloggen.se/queenie

2008-07-09 @ 03:08:19
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0